Må vi kjøpe inn produkter på forhånd?

Nei! Du kjøper ingen produkter på forhånd. Med eDugnad blir alt solgt på forhånd, slik at man ikke sitter igjen med varelager eller annen risiko.

Må jeg betale frakt på produktene jeg har bestilt?

Nei! Alle våre produkter sendes fraktfritt hjem til de som støtter dugnaden i postkassen, eller på nærmeste hentested.

Hva betyr det å være eDugnads-leder?

Å være eDugnadsleder betyr å være kontaktpersonen til laget, foreningen, skoleklassen eller gjengen i dugnadsperioden. Du er ansvalig for at informasjonen kommer ut til alle som skal gjennomføre dugnaden, og for å motivere de andre til å nå målet deres. eDugnadslederen er også kontaktperson for økonomisk oppgjør etter at dugnaden er gjennomført. eDugnadsleder må være over 18 år. Vi tar forbehold om kredittsjekk. 

Hvilke betalingsmuligheter finnes for de som kjøper?

Det skal være enkelt og fleksibelt å støtte dugnaden deres, derfor tilbyr vi kortbetaling, faktura og VIPPS som betalingsmuligheter.

Hvor lang er salgsperioden?

Dere bestemmer selv, men vi anbefaler at dugnadsperioden er 2 uker.

Hvordan kan vi få flere til å støtte oss?

Vi har noen enkle tips som kan hjelpe deg. Klikk her for å se disse eller ta kontakt med vårt kundesenter.
 

Jeg har mottatt ordrebekreftelse, men varen(e) kommer ikke

Hvis du har mottatt melding om at varen er sendt, men etter en uke ikke har mottatt varen tar du kontakt med vårt kundesenter. Kontaktinfo her

 

Jeg ønsker å returnere eller bytte varer.

Klikk her for å lese fremgangsmåten for retur og reklamasjon

Varen er på lager.
Varen er bestilt fra leverandør og leveringsdato er bekreftet.
Varen er bestilt fra leverandør, men leveringsdato er ikke bekreftet.
Varen må bestilles fra leverandør.
Varen befinner seg på fjernlager.
Varen er bestilt fra leverandør, men leveringsdato er ikke bekreftet.
Varene bestilles fra vår leverandørs lager.
Ubekreftet - Ta kontakt med kundesenter for nærmere informasjon.